lauantai 27. huhtikuuta 2013

Gerbiilien ja Ninon lahjat!

Moi oon nyt terve ja oon ostanu ninolle ja gerbiileille lahjat tai tuliaiset vuokatista!!! Mä ostin gerbiilien lahjaksi ruokakupin ( joka on oikeastaan vaan kynttilä kuppi xD ) kaupasta se oli aivan iiiiihana hirvineen ja kaikkineen.Ninon lahja me mun siskon kans ongittiin semmosesta jännästä laitteesta jos saa itte liikuttaa semmosta jännää robotti kättä . Siin luki et "1 kerta 3 euroo" no sit pistettiin sinne kokonaiset 3 euroo ! Ja sit ei saatu ekal kerralla mitään niin mä aloin räplätä sitä vipua josta sitä kättä liikutettiin ja se alko liikkuu taas ja ei taaskaan saatu mitään. Sitten yritettiin kolmannella kerralla niin sitte onnistuttiin saamaan 3 leluu xD Eli 1 lelu jokasesta kerrasta periaatteessa ;)  Nino sai sen tähti pehmon ja sitten tuli vielä 2 aurinkoo xD No täs on kuvat niistä!:
Ninon lahja c:

Gerbiilien lahja ♥

palkinto

meiän äitin autoon koriste.

Uitiin eilen 3 tuntii ja käytiin ulko saunas ja ulko altaas xD

Eip muut et moimoi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti